Les meves companyes de feina del CEIP Sa Graduada coneixien la meva dificultat d'on poder fer les practiques de Psicopedagogia per la tarda. Una d'elles comenta un dia de realitzar-les a APFEM, associació sobre TEA...així que allí em dirigí. Contacti amb la coordinadora Antonella explicant allò que volia i ,de seguida ens posarem en marxa.
Abans de sortir oficialment l'acceptació de les practiques en posi en contacte amb la meva tutora Jessica Sabiote per xerrar sobre la disponibilitat horària, treball, objectius, les ganes d'aprendre en un context no formal, desconegut pel contingut. I on acudeixen alguns alumnes de la meva escola per treballar fonamentalment les habilitats socials. Vam acordar començar les practiques, el 10 de març, tres dies per setmana, les vacances coincideixen amb les escolars i m'entrega documentació:
- diccionari bàsic SCHAFFER extret del CEIP Sant Fernando.
- el método TEACCH de www.teach.com , programa de DENVER de intervención temprana un modelo comprensivo para infantes con autismo, resumen del libro C.Milani, Sally Rogers and Geraldine Dawson
- bibliografía sobre autismo y otros relacionados, compilación Marlene Horna Castiñeiras).
No hay comentarios:
Publicar un comentario