Aquest taller fou la primera activitat que vaig realitzar i, a més a més el primer dia.
Dels cinc integrants es presenta una boixa, alumna meva a l'escola de primària. Que sorpresa al veure'm!! El compartir activitat fora de l'entorn formal i habitual!!
Dels cinc integrants es presenta una boixa, alumna meva a l'escola de primària. Que sorpresa al veure'm!! El compartir activitat fora de l'entorn formal i habitual!!
Per presentar-me el taller, la tutora amb l'alumna empraren una graella i una tasca.
NOMBRE NORMAS PROBLEMA. JUEGO AlumnaDecirlas Elección de un muñeco.Le damos nombre.Enunciamos un problema.Solucionamos el problemaElección libre
Les normes són plasmades amb una imatge.
La modulació del tono de veu està en funció
de la distància amb el subjecte amb qui
xerrem i de la situació presentada.
I els passos del nin pensant que són autoinstruccions per
pensar, planificar abans de l'acció. A nivell d'objectiu seria
treballar l'autocontrol i reduir la impulsivitat .
Aquest taller després de dues setmanes amb la mínima assistència s'acorda amb l'opinió dels pares modificar l'horari per facilitar la presencia dels participants, tenint en compte que el grup seria més reduït. En consequència , fins aquí la meva participació en aquest taller.
Reflexionant, cal destacar que els mateixos passos són treballats al 1r cicle de primària, inclòs amb les dues imatges. Respecte a l'alumna, la mancança d'habilitats socials s'ha reduït molt com compartir joc amb companys, un augment de respecte cap als altres, ser capaç d'aturar-se a pensar, reflexionar després d'un fet. Però, també mostra conductes disruptives menys greus i habituals on aconsegueix tranquil·litzar-se i acceptar-la.
No hay comentarios:
Publicar un comentario